Bestelling & Levering

Bestelling
Bestellen uit onze catalogus is eenvoudig. Klik op het gewenste product en u ziet in het keuzemenu de prijs per afmeting. Heeft u het gewenste product en afmeting gevonden, dan kunt u de inhoud van uw winkelwagentje afrekenen bij de kassa. Uw bestelling wordt door ons per e-mail bevestigd.

Komt het door u gewenste product of afmeting niet voor in de catalogus, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Prijzen
De genoemde prijzen zijn in Euro, inclusief 21% BTW.

Betaling
Online kunt u betalen met:

- iDEAL
- Creditcard (Visa, MasterCard, American Express, Maestro)
- Apple Pay
- Klarna (Betaling na verzending, betaaltermijn 14 dagen, betaling per ideal/automatische incasso)
- Bancontact
- Paypal
- Belfius Direct
- Sofort Banking
- KBC/CBC
- Handmatige overboeking.

Zodra u begint met afrekenen komt u terecht in een beveiligde internetomgeving.

In de DOUXE concept store kan je betalen met je pinpas en creditcard.

Levering
Levertijd in Nederland & België

De meeste populaire artikelen (afmetingen) zijn meestal uit voorraad leverbaar binnen 1 week in Nederland en België. Het kan voorkomen dat artikelen tijdelijk niet leverbaar zijn of op bestelling worden geproduceerd (o.a. maatwerk). U ontvangt hierover binnen 48 uur nadat uw bestelling geplaatst is bericht per e-mail. Voor de artikelen die niet direct op voorraad zijn geldt een levertijd van 4 weken.

Levertijd buitenlands afleveradres
Voor bestellingen die verzonden worden naar een buitenlands adres gelden andere levertijden. De exacte levertijd wordt op aanvraag en per bestelling verstrekt.

Verzendkosten
Voor bezorging van uw bestelling binnen Nederland en België, brengen wij vanaf € 60,- geen verzendkosten in rekening, tenzij anders is overeengekomen.

Pakketbezorging Featherbeds, Beddengoed en Bedlinnen
Bestellingen worden geleverd door PostNL of DHL. Uw pakket wordt van maandag tot en met zaterdag bezorgd op het gewenste adres. Zodra uw pakket is verwerkt door de vervoerder, ontvangt u een email met een track & trace code. De bezorger doet een bezorgpoging. Als u niet thuis bent ontvangt u een digitale kennisgeving wat er met het pakket is gebeurd. U kunt kiezen voor bezorging bij de buren of bij een pakketpunt.

- Nederland: Gratis bezorging
- België: Gratis bezorging
- Denemarken: € 12,50 / vanaf € 150,- gratis bezorging.
- Duitsland: € 9,50 / vanaf € 95,- gratis bezorging.
- Finland: € 25,00
- Frankrijk: € 12,50 / vanaf € 150,- gratis bezorging.
- Griekenland: € 49,00
- Ierland: € 25,00
- Italië: € 25,00 / vanaf € 150,- gratis bezorging.
- Kroatië: € 25,00
- Luxemburg: € 9,50 / vanaf € 150,- gratis bezorging.
- Monaco: € 25,00 / vanaf € 150,- gratis bezorging.
- Noorwegen*: € 25,00
- Oostenrijk: € 12,50
- Polen: € 25,00
- Portugal: € 25,00
- Spanje: € 25,00
- Tsjechië: € 25,00
- Verenigd Koninkrijk: Geen verzendopties
- Zweden: € 25,00
- Zwitserland*: € 38,00
- Andere landen*: op aanvraag 

Bezorging Matrassen, Boxsprings en Hoofdborden
Transportkosten worden per offerte verstrekt op basis van volume en bestemming. Bijvoorbeeld, bezorging van een eenpersoonsbed met matras:

- Nederland, België: Gratis bezorging
- Duitsland, Denemarken: € 200,-
- Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Zwitserland: € 250,-
- Spanje, Portugal: € 350,-

* invoer- of douanerechten voor landen buiten de EU

Buiten de EU zullen eventuele invoer- of douanerechten worden berekend als de bestelling in het land van bestemming aankomt. Als klant bent u zelf verantwoordelijk voor deze kosten, die van land tot land kunnen verschillen. De hoogte van dit bedrag wordt berekend door de douane van het land waar de bestelling bezorgd wordt. Indien u wilt weten in hoeverre u deze rechten moet betalen, dient u contact op te nemen met de douane van het betreffende land.

Garantie
Op onze producten zijn de DOUXE garantiebepalingen van toepassing. Klik hier voor meer informatie

Klachten en geschillen
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).